Nasz wpływ
W ciągu ostatniej dekady Amazon stworzył więcej miejsc pracy niż jakakolwiek amerykańska firma i zainwestował w USA ponad 270 miliardów dolarów. Poza własnymi pracownikami, inwestycje Amazon utworzyły prawie 700 000 pośrednich miejsc pracy. Aktywnie pomagamy również społecznościom, odpowiadając na pilne potrzeby ograniczenia głodu i bezdomności oraz inwestując w edukację dzieci i młodzieży.
Amazon tworzy miejsca pracy
Amazon stworzył dotychczas w Polsce łącznie ponad 70 000 bezpośrednich i pośrednich miejsc pracy, w tym dla osób zatrudnionych w łańcuchu dostaw, wspierających operacje Amazon oraz przez polskie małe i średnie przedsiębiorstwa, które prowadzą sprzedaż za pośrednictwem sklepu, docierając do setek milionów klientów na całym świecie.
Zaangażowanie społeczne
Staramy się wykorzystać naszą skalę do czynienia dobra i spożytkować naszą zdolność do szybkiego wprowadzania innowacji, aby wzmocnić społeczności na całym świecie, w których nasi pracownicy mieszkają i pracują. Kultura Amazon opiera się na rozwiązywaniu niemożliwych do rozwiązania problemów, dlatego jesteśmy w stanie przyjąć odmienne, bardziej praktyczne podejście w odróżnieniu od innych organizacji. Współpracujemy z partnerami społecznymi, aby znaleźć rozwiązania dla najpilniejszych wyzwań na świecie i stworzyć długoterminowe, innowacyjne programy, które będą miały trwały i pozytywny wpływ na otoczenie.
-
W Amazon pracuje wiele osób gotowych nieść pomoc innym. Dziś, w Międzynarodowym Dniu Wolontariusza, przedstawiamy inicjatywy wspierające ich w niesieniu dobra.
-
Amazon i Stowarzyszenie Cyfrowy Dialog ruszyli z kolejną odsłoną programu Zdolni Odkrywcy. Bezpłatne integracyjne e-lekcje dla klas 1–6 szkoły podstawowej, edukacyjne karty STEM, webinary kulturowo-językowe dla kadry pedagogicznej z Polski, a także kurs online edukacji cyfrowej, medialnej i STEM dla nauczycieli i nauczycielek z Ukrainy dostępne są już na stronie Kindloteka.pl/Zdolniodkrywcy.
-
Tylko w tym roku, u ponad 400 000 dzieci zostanie zdiagnozowany nowotwór. Niestety, nierzadko diagnoza ta pada zbyt późno.
Małe i średnie przedsiębiorstwa
Tysiące MŚP z Polski zwiększa wspólnie z Amazon zasięg i skalę swojej działalności. W 2021 r. firmy te sprzedały ponad 25 mln produktów (średnio 50 co minutę) w porównaniu z 15 mln w roku poprzednim, osiągając łącznie sprzedaż eksportową o wartości ponad 750 mln euro.
-
Ostatnie miesiące pokazały, że właściwie nie ma produktu czy usługi, której nie moglibyśmy kupić online. Wciąż jednak wiele firm nie decyduje się na internetową sprzedaż i tym samym ogranicza zasięg swojego biznesu – także w skali międzynarodowej. Czas to zmienić! Eksperci podpowiadają, jak to zrobić i dlaczego warto prowadzić sprzedaż poprzez serwis Amazon.
-
Amazon zainwestował dziesiątki miliardów w infrastrukturę i zbudował setki narzędzi, aby pomóc sprzedawcom odnieść sukces - w tym analizy danych, które pomagają im lepiej zrozumieć potrzeby klienta.
-
W 2018 roku powróciły kultowe klapki Kubota, stając się narodową marką z dużym potencjałem sprzedażowym. Dzięki współpracy z Amazon, polska firma ma szansę na ekspansję międzynarodową.
Pierwsze kroki w sprzedaży na Amazon
Dostęp do ponad 300 milionów klientów, gotowe rozwiązania reklamowe i logistyczne, wsparcie w obsłudze klienta – to tylko kilka powodów, dla których warto rozważyć sprzedaż swoich produktów na Amazon. Oto przewodnik, dzięki któremu start na Amazon będzie jeszcze prostszy!