Z racji tego, że wrzesień to Miesiąc Świadomości Nowotworów Dziecięcych, w Amazon, jak co roku, wystartowała globalna kampania Amazon Goes Gold for Kids with Cancer, której celem jest budowa świadomości dziecięcych chorób nowotworowych.
Od wielu lat Amazon angażuje się we wspieranie programów onkologii dziecięcej. Akcja już po raz szósty jest organizowana w biurach i centrach logistycznych w Polsce. W tegorocznej edycji, która odbyła się w dniach 20 i 21 września, nasi pracownicy ponownie pojawili się w pracy w niecodziennych strojach. W ten sposób okazali solidarność z dziećmi, które na co dzień walczą z nowotworami i przebywają na oddziałach onkologicznych.
Dlaczego piżama?
Wybór nie jest przypadkowy. Dzieci przebywające w szpitalu cały swój czas spędzają właśnie w piżamach. Dlatego w ramach solidarności i wsparcia, nasi pracownicy na całym świecie przez dwa dni wykonywali swoje codzienne obowiązki w niecodziennych strojach – piżamach oraz strojach superbohaterów. Nie zabrakło też złotego koloru, który oficjalnie stał się barwą Miesiąca Świadomości Nowotworów Dziecięcych.
Wsparcie - także finansowe.
Inicjatywa Amazon Goes Gold for Kids with Cancer narodziła się w 2017 roku.
To globalna akcja, która jednoczy pracowników Amazon na całym świecie. Od początku jej istnienia, globalnie przekazaliśmy ponad 17 milionów dolarów na programy onkologii dziecięcej.
W ramach tegorocznej akcji Amazon Goes Gold for Kids with Cancer podarowaliśmy milion złotych Fundacji TVN na rzecz budowy Centrum Psychiatrii i Onkologii Dzieci i Młodzieży oraz przekazaliśmy mniejsze granty dla lokalnych organizacji wspierających budowę świadomości na temat dziecięcych chorób nowotworowych.
Widzimy (i przebieramy) się za rok!