Sprawa dla przedsiębiorcy

E-commerce, a w szczególności marketplace`y, stały się wektorem wzrostu dla polskich małych i średnich przedsiębiorców. Ten kierunek przynosi wymierne korzyści - w 2022 roku klienci Amazon zakupili ponad 30 milionów produktów od rodzimych sprzedawców, o 5 milionów więcej niż rok wcześniej. Statystyki pokazują, że krajowe MŚP co sekundę znajdowały nabywcę na kolejny produkt. Teraz na zachętę nowi sprzedawcy mogą zyskać na Amazon.pl jeszcze więcej – poza know-how i praktycznymi narzędziami – aż 6 miesięcy bez opłaty abonamentowej i prowizji od sprzedaży.

Jeden produkt na sekundę: polskie MŚP biją kolejne rekordy sprzedaży na Amazon

Mali i średni przedsiębiorcy z całej Polski otworzyli się na e-commerce, a szczególnie na marketplace, gdzie dostrzegają prawdziwą szansę na dynamiczny rozwój. Efekty tej strategii widać jak na dłoni. W ubiegłym roku do rąk klientów Amazon trafiło ponad 30 mln produktów od polskich sprzedawców – aż o 5 mln więcej niż w 2022 r. Krajowe MŚP sprzedawały średnio jeden produkt na sekundę.
MŚP na mapie e-commerce
Obecnie ponad 60% sprzedaży na Amazon pochodzi od niezależnych sprzedawców, z których większość to MŚP.

Przedsiębiorcy, sprzedając i rozwijając swój biznes na Amazon.pl, stają się również siłą napędową lokalnych społeczności, tworząc miejsca pracy i budując potencjał gospodarczy Polski. Przede wszystkim jednak - sprzedawcy na Amazon przyczyniają się do budowania najlepszych doświadczeń zakupowych klientów, oferując coraz większy wybór produktów w atrakcyjnych cenach.

Zobacz, co zyskujesz jako sprzedawca na Amazon

Łatwy i szybki dostęp do klientów 9 sklepów Amazon w Europie za pośrednictwem jednego konta sprzedawcy na Amazon.pl, bez konieczności tworzenia kolejnych profili, kont czy niezależnych sklepów internetowych i tłumaczenia opisów produktów.

Możliwość skorzystania z doświadczenia i międzynarodowej skali działalności Amazon, ale przede wszystkim z praktycznych rozwiązań technologicznych, narzędzi marketingowych, pełnej obsługi logistycznej zamówień, jak też wsparcia prawno-podatkowego i obsługi klientów w lokalnych językach.

Logistyczne wsparcie dzięki globalnej sieci dystrybucji w ramach programu Fulfilment by Amazon (FBA). Program pozwala outsource’ować magazynowanie, odbiór, pakowanie, dostarczanie i zwroty produktów, jak również obsługę klientów w wielu językach.

Dostęp do narzędzi ułatwiających wystawianie produktów na sprzedaż, przetwarzanie płatności, zabezpieczenie się przed nadużyciami związanymi z użytkowaniem kart kredytowych, programy służące ochronie praw własności intelektualnej, czyli ochronie przed podróbkami.

Amazon - inwestując m.in. w nowoczesne technologie, efektywną logistykę i funkcjonowanie marketplace - kontynuuje wsparcie dla MŚP i sprzyja rozwojowi lokalnych społeczności biznesowych, ułatwiając dostęp do globalnej bazy klientów.

Sprzedawaj na Amazon!

Załóż konto sprzedawcy Amazon i skorzystaj z sześciu miesięcy bez abonamentu i prowizji od sprzedaży. Zaoszczędź min. 995 zł (bez VAT)