Klienci Prime mogą zaoszczędzić podczas Wielkich Okazji Prime, które odbędą się w sklepie Amazon.pl w dniach 8-9 października. Wśród produktów dostępnych w niższych cenach będzie można znaleźć m.in. elektronikę, produkty do domu i ogrodu, artykuły dla zwierząt, zabawki, kosmetyki, bestsellerowe książki i wiele innych. Amazon.pl przygotował również dodatkową okazję dla klientow Prime - przy zakupach wybranych produktów za minimum 100 zł, klienci otrzymają dodatkową zniżkę na zakupy w wysokości 20 zł.

Podczas 48-godzinnego wydarzenia zakupowego, klienci Prime mają dostęp do okazji na produkty najlepszych polskich i globalnych marek w różnych kategoriach, w tym m.in.: elektronikę i sprzęt do domu od Bosch, Panasonic, Sony, Phillips, SharkNinja, Kenwood, De’Longhi, Remington czy Kärcher, ubrania Adidas, Puma, Reebook, Wrangler, Lee, Tommy Hilfiger lub Diesel, biżuterię i zegarki Svarowski czy Garmin; kosmetyki od Bambino, Nivea, Rimmel oraz zabawki marek Mattel, FirsherPrice, LEGO lub HotWheels. Wszystkie produkty z logo Prime dostępne są z nielimitowanymi, szybkimi i darmowymi dostawami bez minimalnej kwoty zamówienia.

Jak pokazują dane z badania Amazon.pl przeprowadzonego w maju 2024 roku, Polacy uwielbiają tego typu okazje zakupowe. Wśród najbardziej atrakcyjnych korzyści związanych z zakupami online wymieniają promocyjne ceny produktów (64%) oraz darmową dostawę zakupów niezależnie od ich wartości (56%). Właśnie takie korzyści otrzymują klienci Prime podczas dwudniowego wydarzenia Wielkie Okazje Prime.[1]

Cieszymy się, że wspólnie z naszymi klientami możemy świętować trzecią rocznicę Amazon Prime w Polsce i zaoferować im możliwość dostępu do okazji na produkty najlepszych marek. Wielkie Okazje Prime to idealny moment na zakup długo wyczekiwanych produktów w niższych cenach.
mówi Katarzyna Ciechanowska-Ciosk, Country Leader Amazon.pl

Wielkie Okazje Prime rozpoczną się 8 października i potrwają do północy, 9 października na stronie https://www.amazon.pl/dniprime.

Każdy dzień jest lepszy z Amazon Prime

Amazon Prime to oszczędności, wygoda i rozrywka – wszystko w ramach jednej subskrypcji. Już ponad 200 milionów klientów Amazon Prime na całym świecie cieszy się dostępem do ogromnego wyboru produktów, ekskluzywnych okazji, wyjątkowych korzyści oraz szybkich i darmowych dostaw, również w ramach wyjątkowych wydarzeń zakupowych. W Polsce klienci Prime mają dostęp do wszystkiego co najlepsze w Amazon w zakresie zakupów i rozrywki, w tym do nielimitowanych, szybkich i darmowych dostaw milionów produktów ze sklepu Amazon.pl bez minimalnej kwoty zamówienia, obszernego katalogu nagradzanych filmów i seriali w Prime Video, darmowych gier w Prime Gaming oraz wyjątkowych wydarzeń zakupowych. Każdy może wypróbować Prime w ramach bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego, aktywowanego na stronie Amazon.pl/prime. Po tym okresie Prime będzie dostępny za jedyne 49 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie.

10 lat Amazon w Polsce

W 2024 roku Amazon obchodzi 10-lecie działalności w Polsce. Przez dekadę firma zainwestowała ponad 20 mld zł w rozwój infrastruktury tworząc m.in. 11 centrów logistycznych, biura korporacyjne, Amazon Web Services (AWS), Centra Rozwoju Technologii (Amazon Development Center Poland) oraz działalność sklepu Amazon.pl. Rozwój firmy przyczynił się do stworzenia ponad 70 tys. bezpośrednich i pośrednich miejsc pracy. Od marca 2021 roku, gdy uruchomiony został Amazon.pl, firma koncentruje się na zapewnieniu klientom jeszcze szerszego wyboru produktów dostępnych w świetnych cenach i z wygodną, szybką dostawą.

Polska jest dla Amazon ważnym ośrodkiem rozwoju nowych technologii. Od czasu pierwszej inwestycji w kraju, zakupu gdańskiego start upu IVONA Software w 2012 r., polskie zespoły firmy zajmują się tworzeniem wielu popularnych na całym świecie technologii, takich jak, Alexa, Polly, Kindle czy smart home security pod marką Ring.

U podłoża wszystkich inwestycji Amazon są zawsze te same cele: być najbardziej zorientowaną na klienta firmą, najlepszym pracodawcą i najbezpieczniejszym miejscem pracy na świecie. Nie byłoby to możliwie bez pionierskich technologii i sztucznej inteligencji, które Amazon rozwija od początku swojej działalności na świecie i w Polsce.

[1] Badanie zostało przeprowadzone we współpracy z Instytutem Badań Rynkowych i Społecznych IBRIS w dniach 17-24 maja 2024 r. na reprezentatywnej próbie Polaków N=1016 (mieszkańcy Polski w wieku 18-65 lat) metodą CAWI.