Wraz ze swoimi partnerami handlowymi - każdego dnia dbamy o to, by dostarczać klientom szeroki wybór bezpiecznych i autentycznych produktów. Jesteśmy dumni, że to za naszym pośrednictwem produkty sprzedawane w naszym sklepie docierają do setek milionów klientów na całym świecie i chcemy, aby każdy z nich robił zakupy z pewnością i poczuciem bezpieczeństwa.
Gwarancja od A do Z została wprowadzona ponad 20 lat temu, aby zapewniać klientom bezproblemowy proces naprawy produktów sprzedawanych i dostarczanych przez naszych partnerów handlowych. Klienci nieustannie mogą kontaktować się bezpośrednio z Amazon, aby ubiegać się o zwrot pieniędzy, jeśli nie są zadowoleni z dostawy lub stanu produktu zakupionego w naszym sklepie, a nie udało im się rozwiązać problemu bezpośrednio ze sprzedawcą. Od maja 2024 r. rozszerzyliśmy Gwarancję od A do Z w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Szwecji, Belgii i Holandii, aby chronić klientów w przypadku, gdy wadliwy produkt zakupiony w naszym sklepie mógłby spowodować uszkodzenie mienia lub obrażenia ciała.
Skuteczne rozpatrywanie roszczeń z tytułu szkód majątkowych lub obrażeń ciała
Chociaż obrażenia lub szkody spowodowane zakupem wadliwego produktu zdarzają się niezwykle rzadko, staramy się, aby rozstrzyganie roszczeń z nimi związanych było bezproblemowe. Aby uprościć ten proces dla naszych klientów i partnerów handlowych w Europie, Amazon wdraża rozwiązania, które mają jeszcze bardziej ułatwić rozwiązywanie tego typu spraw . Klienci mogą zgłosić roszczenie, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta Amazon, a my powiadomimy partnera handlowego i pomożemy rozwiązać problem. Ten usprawniony proces wykracza poza prawny obowiązek Amazon i w konsekwencji oszczędza wszystkim czas, pieniądze i wysiłek.
Gwarancja od A do Z pomaga zarówno klientom, jak i naszym partnerom handlowym
Rozszerzyliśmy Gwarancję od A do Z, aby rozpatrywać roszczenia z tytułu obrażeń ciała lub szkód majątkowych spowodowanych wadliwym produktem zakupionym w naszym sklepie. Wierzymy, że jest to odpowiednie rozwiązanie dla każdej ze stron, aby zapewniać najlepsze doświadczenie zakupowe. Jeśli partner handlowy nie odpowie na roszczenie lub odrzuci to, które uważamy za uzasadnione, Amazon podejmie odpowiednie działania, by zarówno rozwiązać problem klienta, jak i niezależnie współpracować ze sprzedawcą.
Po zgłoszeniu roszczenia do Amazon, wykorzystujemy nasze zaawansowane systemy wykrywania oszustw i nadużyć oraz korzystamy z pomocy zewnętrznych, niezależnych specjalistów ubezpieczeniowych, aby analizować zgłoszenia. W toku dochodzenia, w imieniu naszych partnerów handlowych, akceptujemy uzasadnione roszczenia i odrzucamy te bezpodstawne lub będące nadużyciem. Podejmując się tych działań w imieniu sprzedawców, oszczędzamy im konieczności samodzielnego rozpatrywania roszczeń. Innowacyjność tego procesu zapewnia klientom robienie bezpiecznych zakupów, co z kolei stanowi o sukcesie naszych partnerów handlowych.
Amazon nieprzerwanie zapewnia najlepsze w branży doświadczenia zakupowe
Nasze zaangażowanie na rzecz klientów jest z założeniadługookresowe. Mogą oni robić zakupy w sklepach Amazon bez obaw, wiedząc, że zapewniamy gwarancję wszystkim produktom oferowanym za naszym pośrednictwem. Gwarancja od A do Z jest fundamentem tego zobowiązania. Według naszej wiedzy, Amazon jest pierwszym i jedynym sklepem detalicznym, który oferuje klientom taki poziom ochrony zakupów oraz ochronę roszczeń związanych z potencjalnymi obrażeniami ciała i szkodami majątkowymi.
Więcej o zaangażowaniu Amazon w bezpieczeństwo produktów oraz o działaniach, które sektor prywatny i publiczny mogą podjąć w celu zwiększenia bezpieczeństwa produktów dla konsumentów dowiesz się tutaj.